Vragen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bestellingen worden gewoonlijk op donderdag verzonden. Is er sprake van afwezigheid vanwege vakantie, dan staat dit zowel op de homepage als tijdens het bestelproces vermeldt. Houd er wel rekening mee dat er een wachtlijst geldt voor gepersonaliseerde producten. De wachttijd staat bij het product aangegeven. Alle bestellingen worden ineens verzonden om de carbon footprint te besparen. Bestel je dus zowel wel als niet gepersonaliseerde producten, houd daar dan rekening mee. 

Waarom zijn de verzendkosten zo hoog?

Ik krijg met enige regelmaat de vraag waarom het hoger is dan wanneer iemand zelf bij PostNl verzendt. Dit komt omdat PostNl zelf vrijgesteld is van BTW, maar als ik via hen verzend en het bedrag aan mijn klanten doorbereken ik van de belastingdienst wel BTW moet rekenen. Er komt dus 21% bovenop.

Waarom verzenden jullie via PostNl?

Soms vragen klanten mij waarom ik niet via DHL verzend. Ten eerste zijn mijn eigen ervaringen met DHL slechter dan met PostNl. Ten tweede is een verzekering van breekbare producten daar niet mogelijk. Gezien de hoeveelheid kristallen en beelden die ik op jaarbasis verzendt, is PostNl daarom de veiligere optie.

Ik heb een verzendnotificatie gehad, maar het pakket lijkt nog niet onderwerg. Hoe kan dit?

De labels voor pakketten worden dinsdag, woensdag en donderdag aangemaakt. De verzending geschiedt gewoonlijk op donderdag. Houd dus je track en trace goed in de gaten. Het kan een goed idee zijn om de PostNl app te installeren, om het makkelijker bij te houden. Heb je echter je pakket een week na de verzendnotificatie nog niet in ontvangst, stuur me dan een mail! Dan kijk ik met je mee.

Hoe kan ik contact opnemen met vragen over mijn bestelling?

Je kunt zowel het contactformulier invullen als direct mailen naar cathelijne@angellightheart.nl.

Waarom heb ik nog niets gehoord op mijn mail?

Ik streef ernaar binnen een werkweek te antwoorden. Ben ik op vakantie, dan staat hierover een melding bij het contactformulier en ontvang je bij direct mailen een out-of-office. Heb je binnen de genoemde tijd niets gehoord, check dan je SPAM. Mogelijk is de mail daar terecht gekomen.

Waarom is er geen mogelijkheid om te bellen?

Ik, Cathelijne, run deze webshop alleen. Omdat veel van mijn werk energetisch van aard is (zoals readings en kristalactivaties) staat mijn telefoon altijd op stil. Daarom heb ik gekozen voor contact via de mail. Mocht je om wat voor reden niet tevreden zijn over het contact per mail, mail me dan nogmaals en we zoeken naar een andere oplossing. 

© 2015 - 2025 Angels&Co | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel