Vragen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bestellingen worden gewoonlijk op donderdag verzonden. Is er sprake van afwezigheid vanwege vakantie, dan staat dit zowel op de homepage als tijdens het bestelproces vermeldt. Houd er wel rekening mee dat er een wachtlijst geldt voor gepersonaliseerde producten. De wachttijd staat bij het product aangegeven. Alle bestellingen worden ineens verzonden om de carbon footprint te besparen. Bestel je dus zowel wel als niet gepersonaliseerde producten, houd daar dan rekening mee. 

Waarom zijn de verzendkosten zo hoog?

Ik krijg met enige regelmaat de vraag waarom het hoger is dan wanneer iemand zelf bij PostNl verzendt. Dit komt omdat PostNl zelf vrijgesteld is van BTW, maar als ik via hen verzend en het bedrag aan mijn klanten doorbereken ik van de belastingdienst wel BTW moet rekenen. Er komt dus 21% bovenop.

Waarom verzenden jullie via PostNl?

Soms vragen klanten mij waarom ik niet via DHL verzend. Ten eerste zijn mijn eigen ervaringen met DHL slechter dan met PostNl. Ten tweede is een verzekering van breekbare producten daar niet mogelijk. Gezien de hoeveelheid kristallen en beelden die ik op jaarbasis verzendt, is PostNl daarom de veiligere optie.

Ik heb een verzendnotificatie gehad, maar het pakket lijkt nog niet onderwerg. Hoe kan dit?

De labels voor pakketten worden dinsdag, woensdag en donderdag aangemaakt. De verzending geschiedt gewoonlijk op donderdag. Houd dus je track en trace goed in de gaten. Het kan een goed idee zijn om de PostNl app te installeren, om het makkelijker bij te houden. Heb je echter je pakket een week na de verzendnotificatie nog niet in ontvangst, stuur me dan een mail! Dan kijk ik met je mee.

Hoe kan ik contact opnemen met vragen over mijn bestelling?

Je kunt zowel het contactformulier invullen als direct mailen naar cathelijne@angellightheart.nl.

Waarom heb ik nog niets gehoord op mijn mail?

Ik streef ernaar binnen een werkweek te antwoorden. Ben ik op vakantie, dan staat hierover een melding bij het contactformulier en ontvang je bij direct mailen een out-of-office. Heb je binnen de genoemde tijd niets gehoord, check dan je SPAM. Mogelijk is de mail daar terecht gekomen.

Waarom is er geen mogelijkheid om te bellen?

Ik, Cathelijne, run deze webshop alleen. Omdat veel van mijn werk energetisch van aard is (zoals readings en kristalactivaties) staat mijn telefoon altijd op stil. Daarom heb ik gekozen voor contact via de mail. Mocht je om wat voor reden niet tevreden zijn over het contact per mail, mail me dan nogmaals en we zoeken naar een andere oplossing. 

Kan ik edelstenen gebruiken om ziekten te genezen?

Wanneer je edelstenen uitzoekt bij Angels & Co dan zie je in de omschrijvingen bij welke zaken ze kunnen ondersteunen. Echter, een edelsteen kan nooit een vervanging zijn voor medische en psychologische zorg. Dus gebruik ze alleen complementair en ga bij klachten altijd naar de huisarts.

Zijn de edelstenen van Angels & Co 'eerlijk' gewonnen?

Angels & Co koopt in bij carvers en groothandels die op hun beurt de edelstenen inkopen bij groothandels of direct bij de mijnen. Hoewel in veel gevallen duidelijk is van welk land het kristal afkomstig is, is dit (met name bij de carvings) niet altijd meer te achterhalen. Ik vraag mijn groothandels en carvers altijd of zij met humane kristalwinning werken, echter, de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat het voor mij als kleine webwinkel onmogelijk is dit met zekerheid te kunnen zeggen. Ik heb slechts het woord van degenen met wie ik zaken doe*, maar op dit moment is de keten van inkoop en verkoop niet gecertificeerd. Het is dus niet transparant genoeg om hier garanties te kunnen bieden. Om de kans op eerlijke handel te vergroten (ook buiten de edelstenen want dit geldt natuurlijk voor veel producten die afkomstig zijn uit armere landen) dan kun je Terres des Hommes, of andere humanitaire oranisaties, steunen om hierin andere omstandigheden te bemiddelen. Angels & Co biedt daarom de mogelijkheid een donatie aan Terres des Hommes te doen als je kristallen inkoopt. Deze wordt eens per jaar aan Terres des Hommes overgemaakt, met een donatie van Angels & Co erbij. 

Een antwoord op deze vraag van mijn primaire groothandel was als volgt: 

'Wij doen er alles binnen onze macht aan om te voorkomen dat er foute zaken gebeuren. Tuurlijk is het anders dan hier, liggen de lonen lager, gebeuren er vast dingen die we niet weten. Ik weet wel dat ik met mijn leveranciers afspraken heb over dit soort zaken, dit tolereer ik uiteraard niet. We proberen juist te zorgen dat iedereen het beter heeft, zorgen voor goede bescherming, voedsel en meer.'

Het antwoord van de carver waar 90% van de carvings van Angels % Co vandaan komen was als volgt:

'Sorry to hear the alarming news about gemstone mining. Our factory normally purchase stones/rocks/crystals from large rocks company. We not purchase stones directly from diggings, so don't know information of diggings. I only can tell you, our factory and company employee all older than 25, without labor problem. That's so kind of you and your customers care about the child labor and their family! I believe their life will better and better after get so much care.'

© 2015 - 2025 Angels&Co | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel